Regulamin
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa powierzonych nam zwierząt, do Pensjonatu przyjmowane są kotki zdrowe, posiadające książeczkę zdrowia z wpisanymi aktualnymi sczepieniami przeciwko chorobom zakaźnym (lub zaświadczenie od lekarza weterynarii) oraz odrobaczone.
- Dorosłe koty powinny być wykastrowane (nie dotyczy kotów hodowlanych), kotki nie mogą być w okresie rui.
- Właściciel jest zobowiązany pozostawić kontakt do lekarza weterynarii prowadzącego zwierzę oraz kontakt telefoniczny do siebie.
- Pensjonat nie odpowiada za choroby powstałe w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia kota. Ewentualne koszty opieki weterynaryjnej ponosi w tym wypadku Właściciel.
- Pensjonat nie bierze odpowiedzialności za powierzone zwierzęta w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
- Rezerwacja terminu pobytu następuje poprzez wypełnienie Formularza Rezerwacji i wpłacenie zadatku w wysokości 20% ceny pobytu na konto
91 1240 2034 1111 0011 0601 9404
- W przypadku odwołania rezerwacji później niż 2 dni przed rozpoczęciem terminu pobytu, zadatek nie podlega zwrotowi.
- W dniu przywiezienia zwierzęcia do Pensjonatu przyjmuje się pełną płatność za pobyt.
- Doba trwa od godz. 14:00 pierwszego dnia do godz. 12:00 ostatniego dnia pobytu.
- Pobyt kota w Pensjonacie może zostać przedłużony na podstawie ponownego wypełnienia Formularza Rezerwacji lub po uzgodnieniu telefonicznym oraz wpłacie na konto należności za przedłużony czas pobytu.
- Powierzonym pod opiekę zwierzętom zapewniamy przez cały rok 24 godzinną opiekę, w pełni wyposażone, wygodne boksy, możliwość korzystania z powierzchni wspólnej a w sezonie wiosenno-letnim wybieg pod bezpieczną wolierą i indywidualne spacery.
- W celu złagodzenia stresu spowodowanego pobytem w nieznanym miejscu, zaleca się przywiezienie legowiska (poduszka, budka, kocyk) z „zapachem domu”.
- Koty pozostawione w Pensjonacie otrzymują w cenie pobytu wysokiej jakości suchą karmę serii Royal Canin lub Purina ProPlan w zależności od indywidualnych potrzeb, wieku oraz kondycji zwierzęcia.
- Żywienie inną karma niż proponowana w ofercie Pensjonatu ustalane jest z Właścicielem zwierzęcia i powoduje ustalenie indywidualnej ceny za pobyt.
- W razie nie odebrania kota przez Właściciela w dniu zakończenia pobytu oraz niemożności kontaktu telefonicznego przez 7 kolejne dni – zwierzę zostaje uznane za porzucone i przekazane pod opiekę Schroniska dla Zwierząt.
- Wysłanie wypełnionego Formularza Rezerwacji lub dokonanie rezerwacji telefonicznie oraz dokonanie wpłaty jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zawarciem umowy na świadczenie usług.