Regulamin

  1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa powierzonych nam zwierząt, do Pensjonatu przyjmowane są kotki zdrowe, posiadające książeczkę zdrowia z wpisanymi aktualnymi sczepieniami przeciwko chorobom zakaźnym (lub zaświadczenie od lekarza weterynarii) oraz odrobaczone.
  2. Dorosłe koty powinny być wykastrowane (nie dotyczy kotów hodowlanych), kotki nie mogą być w okresie rui.
  3. Właściciel jest zobowiązany pozostawić kontakt do lekarza weterynarii prowadzącego zwierzę oraz kontakt telefoniczny do siebie.
  4. Pensjonat nie odpowiada za choroby powstałe w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia kota. Ewentualne koszty opieki weterynaryjnej ponosi w tym wypadku Właściciel.
  5. Pensjonat nie bierze odpowiedzialności za powierzone zwierzęta w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
  6. Rezerwacja terminu pobytu następuje poprzez wypełnienie Formularza Rezerwacji i wpłacenie zadatku w wysokości 20% ceny pobytu na konto
    91 1240 2034 1111 0011 0601 9404
  7. W przypadku odwołania rezerwacji później niż 2 dni przed rozpoczęciem terminu pobytu, zadatek nie podlega zwrotowi.
  8. W dniu przywiezienia zwierzęcia do Pensjonatu przyjmuje się pełną płatność za pobyt.
  9. Doba trwa od godz. 14:00 pierwszego dnia do godz. 12:00 ostatniego dnia pobytu.
  10. Pobyt kota w Pensjonacie może zostać przedłużony na podstawie ponownego wypełnienia Formularza Rezerwacji lub po uzgodnieniu telefonicznym oraz wpłacie na konto należności za przedłużony czas pobytu.
  11. Powierzonym pod opiekę zwierzętom zapewniamy przez cały rok 24 godzinną opiekę, w pełni wyposażone, wygodne boksy, możliwość korzystania z powierzchni wspólnej a w sezonie wiosenno-letnim wybieg pod bezpieczną wolierą i indywidualne spacery.
  12. W celu złagodzenia stresu spowodowanego pobytem w nieznanym miejscu, zaleca się przywiezienie legowiska (poduszka, budka, kocyk) z „zapachem domu”.
  13. Koty pozostawione w Pensjonacie otrzymują w cenie pobytu wysokiej jakości suchą karmę serii Royal Canin lub Purina ProPlan w zależności od indywidualnych potrzeb, wieku oraz kondycji zwierzęcia.
  14. Żywienie inną karma niż proponowana w ofercie Pensjonatu ustalane jest z Właścicielem zwierzęcia i powoduje ustalenie indywidualnej ceny za pobyt.
  15. W razie nie odebrania kota przez Właściciela w dniu zakończenia pobytu oraz niemożności kontaktu telefonicznego przez 7 kolejne dni – zwierzę zostaje uznane za porzucone i przekazane pod opiekę Schroniska dla Zwierząt.
  16. Wysłanie wypełnionego Formularza Rezerwacji lub dokonanie rezerwacji telefonicznie oraz dokonanie wpłaty jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zawarciem umowy na świadczenie usług.